Tuesday, October 07, 2008

Reinfeldt är M

Moderaterna får inte bort Reinfeldts m , står det att läsa på Höglandsnytt
http://www.hoglandsnytt.se/?n=11586

Brev, hit och dit mellan kommunen och gruppledaren Klas Håkansson. Jag som är berörd hör inget, vet inget och ser inget. Vad jag förstår så är en av anledningarna till att Vetlanda M har svårt för mig är att jag syns i media.

Vad ska man säga om detta? Total avsaknad av kommunikation. Man ska inte kasta sten i glashus. Det är tydligen i massmedia man får personliga förhållanden belysta.

Rubriken är ju fantastiskt slående! Den bevisar att jag är den ende trovärdige moderaten både före, under och efter valet. Jag säljer inte min själ så lätt för maktens korridorer och jag har väldigt svårt för att prostituera mig.

Oavsett vilken bokstav politiken sätter bakom mitt namn kommer jag att framföra det politik som jag kan stå för och vad jag tror på bäst för de väljare jag företräder.

Lars-Olof Reinfeldt M
Vetlandalistan
http://www.reinfeldt.org/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home