Monday, December 15, 2008

15 December

I kväll är det dags för nästa möte med WetlandaListans hjärntrust.

Som jag tidigare skrivit så förlänger inte Ola Götesson Heidi Runesson,s vikariat.
De har träffats idag och vad jag förstår så finns det inget som kan ligga Heidi till last utan det måste bara vara något outgrundligt tyckande.

Kvoterat från samtalet dem emellan;
"vidare nämnde jag att ända fram till september i år "" ville han ha mig i förvaltningen" en fröjd att se mig arbeta och hur han gjort en kovändning på 3 månader.
Han kan inte försvara detta alls.
Han är rädd för allt jag åstadkommit inom HO 1.
2008 sparat 495 tusen, säkrat upp med genomförandeplaner, idéen till fritidsledare var min."

Fortsättning följer nog.

Äntligen bor det folk i Olle Athlers hus Slättgränd 1.
Vi är jätteglada att vi fått så trevliga grannar som Erik Karlsson och Frida Harbrecht.

Något av det väsentligaste för närmiljön är att ha bra grannar och vi kan då sannerligen inte klaga.

L-O

0 Comments:

Post a Comment

<< Home