Sunday, November 23, 2008

Ungdomsfrågor

Här nedan är en kopia på mail till WetlandaListvänner. Jag har gjort en sammanställning av de svar jag fått in, och distribuerat dem på de frågor vi fått från Paulina som jag publicerat förut.

"Hej på Er,

Jag har fått in en del svar och ni har tänkt till ordentligt. I stort sätt har de som svarat liknande åsikter och i en del fall går de isär.

Var och en svarar utifrån sin samhällssituation och sina egna erfarenheter och det är det som är spännande och bra. Tänk om alla tyckte lika, fy vad tråkigt.

Processen att tänka till är det som är viktigast. WetlandaListan kommer att ta ställning i frågor som kräver tidens svar och då är mångfalden viktigare än enfalden.

Här nedan är de svar jag fått in från er. Mina svar har tjejerna men det finns stora likheter med det jag ser här.

En ytterligare nytta är att tänka till!

Varför har den här människan svarat annorlunda än vad jag tycker? Då utvecklas vi ytterligare som människor.

Dessa frågor är något som jag tror kan vara bra att lägga in som tyckande på WetlandaListans hemsida. Det är det här som bryr ungdomarna i vår stad.

Hälsningar
L-O"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home