Wednesday, November 12, 2008

Politisk taktik

När röstboskapen sviker nalkas sanningens stunder.
I dag var jag ordinarie i vård och omsorgsnämnden eftersom Ingrid Wiktorin saknades.

Ärendet ang. konsult inom handikapomsorgen utgick.

Torsdagar är det svårast för mig att gå på sammanträden dagtid eftersom mina patienter är mitt största moraliska engagemang. Dem sviker jag inte.
Alla möten i vård och omsorgsnämnden år 2009 förlades till torsdagar utom ett.

WetlandaListans största uppgift är praktisk politik, för innevånarnas bästa där mygel, korruption och politisk mobbing ska bekämpas med alla medel.

Jag känner för alla inom Vetlanda kommun som upplever att det är svårt att få fram en positiv och ärlig verksamhet. Stå på er det stundar bättre tider.

Nu ska jag iväg och se om VBK kommer att spela gladbandy. Detta är en förutsättning för att det ska komma publik till hemmamatcherna.

Heja VBK!

Lars-Olof Reinfeldt
WetlandaListan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home