Saturday, December 19, 2009

Vetlanda



God Jul alla snälla Vetlandabor.

Tomten vill gärna ha önskningarna inför Julen och det stundande nya året.

Posta det till WetlandaListan.

Vi är det partiet som står för handling, beslut och humanism i vår politik.

I fullmäktige gnällde Lindell på att företag, föreningar och övrig verksamhet inte ställt upp med tillräcklig tåga och sponsring för Tjust Kulle.

Han tyckte heller inte att jag var någon lagspelare.

Han hade rätt. Jag har svårt att spela i ett losers gäng där ledaren är så svag att det inte blir några mål. (Arena på Tjust Kulle).

Jag tror att Vetlanda lider av brist på en riktig ledare. En ledare som kan få de bra delarna som jag vet att hela Vetlanda består av, att samarbeta mot gemensamma mål.

Hade de små i fullmäktige lyssnat på mitt förslag, som jag lade fram för ett år sedan, vilket jag även hade förankrat i förvaltningen hade vi redan nu haft en Arena klar.

VBK har till min glädje nu fått in det offensiva i sitt spel som leder till framgång och ökade publiksiffror.

Inför nästa år har hela Vetlanda möjligheten att rösta in ett framgångsteam för hela kommunen.

Lars-Olof Reinfeldt
WetlandaListan
www.wetlandalistan.se

0 Comments:

Post a Comment

<< Home