Saturday, August 30, 2008

Bra kommentarer i Expressen

Kommentarena är hämtade från Expressen ang. min artikel.

Många bra svar!!!!!!!!

De som känner igen sig nedan och är intresserade att stödja Svensk politik i framtiden med den inriktning som jag försöker förmedla så skicka gärna en liten kommentar med mail adress till
lars-olof@reinfeldt.org så kan det vara möjligt att det dyker upp bra politiska förslag framledes.

L-O




Postat av Demokraatti den 30 aug 2008 kl 09:54 Sverige behöver ett nytt konservativt parti.



Postat av gesellen 66 den 30 aug 2008 kl 04:13 Om det bara handlade om FRA-frågan.... men ta Försvaret... ta hanteringen av Egen- och småföretagarna. Ta värnskatten. Ta den obefintliga kulturpolitiken. Ta..... Usch det blir alltfler frågor där man frågar sig "Vem kan man lita på?". Sluta att bara lyssna nu, Fredrik, och börja a g e r a och r e g e r a. Sätt ner foten, där den hör hemma. Till höger


Postat av danneman den 29 aug 2008 kl 14:31 Ja dagens moderater leker "herre på täppan" med större delen av väljarkåren, man verkar inte ha gjort rimliga bedömningar över vilka som röstade på dem. Att några av dem sen visar sig vara riktiga surkart, gör ju inte saken lättare för en stackars medborgare att bestämma sig...


Postat av Snild Dolkow (Piratpartiet) 21 den 29 aug 2008 kl 14:22 Ni gammelmoderater kan ju i alla fall göra gemensam sak med de unga när det gäller FRA-lagen. Det är alltid något..


Postat av Björneman 66 den 29 aug 2008 kl 12:44 Bra artikel. Jag, som också är moderat av den gamla skolan, är oerhört besviken på dagisbarnen i Rosenbad. Tyvärr tror jag inte att man tar till sig av vår kritik utan tvärtom gör vad man kan för att hålla oss utanför politiken. Illustrativ är hur Fredrik Reinfeldt behandlat sin pappa som mer eller mindre senildement och ingen politiker att räkna med. Bedrövligt. Dessa dagisbarn ska styra vår tillvaro.


Postat av Blekingen den 29 aug 2008 kl 12:40 Jag har suttit med i moderaternas kommunpolitik sedan början av 1970-talet med 35 år i styrelsen. Jag känner mig mycket besviken på mitt parti. Nedrustning av försvaret, samkönade äktenskap, de värdekonservativa frågorna är förpassade till sophögen. Vart är M på väg? Vad ska jag rösta på nästa gång? Det lutar faktiskt åt Sverigedemokraterna - trots allt.

Postat av roland g 65 den 29 aug 2008 kl 08:14 L O Reinfeld är ÍNTE ensamm om detta. fenomen Detta åldersfixerande sker varje dag vid företagen Man är gammal vid 40 år, Så det är skönt att en moderat tycker likadant som en vanlig arbetare, Samtidigt är det ju moderater som äger företag och sållar bort folk vid unga år För sent skall syndaren vakna Och är man motståndare till FRA lagen inom M .Då är det kört för den personen Partiets vilja gäller inget annat


0 Comments:

Post a Comment

<< Home