Friday, December 21, 2007

Vetlanda-Bäckseda Kommundelsråd Julhälsning

En god Helg önskar jag er.

Jag vill passa på och tacka för alla fina och givande sammanträden som vi haft under året.Det har varit givande och inspirerande och vi har verkligen hjälpts åt att lyfta fram angelägna frågor från våra uppdragsgivare.

Folket och kommunfullmäktige.

Till nästa år är det min målsättning att vi skjuter fram våra positioner så vi får bra resultat till en trevligare, tryggare och mera välskött stad.

Jag tror att miljöfrågor och ungdomsfrågor kommer att ta en stor del av det förbättrings arbete som vi vill åstadkomma.

Jag jobbar vidare på att försöka få en ungdomsförankring i vårt kommundelsråd.

Jag vill gärna ha era synpunkter på det gångna året , både positiva och negativa så att vi gemensamt kan nå ännu bättre resultat som vi kan känna tillfredsställelse i.

Ha en skön helg och ladda batterierna.

Hälsningar
Lars-Olof Reinfeldt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home