Saturday, February 13, 2010

Jan Johansson

Med anledning av det uttalande som Jan gjort i VP debatt vill jag härmed framföra att;

Jag beklagar sorgen efter broderns bortgång.

Det finns ingen anledning att fortsättningsvis argumentera. Beslut är beslut och med detta är det från min sida utagerad.

Jag kommer inte att införa någon artikel till Vetlanda Posten som svar på Jan,s tyckanden.

Nu är detta historia och jag är verkligen ledsen å mina medkämpars sida att vi inte kom ända fram för att bevisa att vi kunde fått in ärliga och öppna politiker som inte byggde sin makt på intriger och svågerpolitik.

Det har ringt personer och även på stan har jag mött människor som bett mig att inte sluta.

"Vem ska vi nu rösta på?"
Du har med WetlandaListan ett starkt stöd för något nytt!

Framtiden får utvisa hur jag kan använda mina möjligheter att förbättra den mänskliga miljön i Vetlanda kommun.

Lars-Olof Reinfeldt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home