Wednesday, January 07, 2009

Reinfeldt,s VRA

Revyns avlyssnings-central råkade skicka en del mail inom kommunen vidare varav ett fastnade i kontrollen för vänskapskorruption vid min kontrollstation.

"Nu har han anställt en Patrik att vara områdeschef ute i Landsbro. Denne Patrik har endast utbildning som ( pastor) har jag fått till mig och han arbetade för Ola tidigare ( en av hans favoriter, tillhör samma kyrka) . Facket ville att Camilla Tjernberg skulle få denna tjänst och Ola påstår då att hon dragit tillbaka sin anmälan vilket hon inte gjort..och så får Patrik tjänsten??"

Den enda Ola jag kan tänka mig är Götesson, annars fattar jag inte ett dugg varför detta fastnade i VRA-nätet.

Jag tvivlar på sanningen i ryckten som sprids men detta kan ju bara de inom förvaltningen veta verkligheten.

L-O
för VRA

0 Comments:

Post a Comment

<< Home