Friday, June 23, 2006

Valet är ditt

Den 17 September är det val i Sverige.

Då är det DU som avgör!

Den DU lägger rösten på skall företräda DIG.

Jag vill att DU skall ha större möjligheter att styra ditt liv.
Göra dina egna val av boende, skola, vård och äldreboende.

Det skrivs för mycket, talas för mycket, utreds för mycket och sammanträds för mycket. Detta kostar våra kommuninnevånare massor av pengar. Detta vill jag ändra på!

Samhället är till för DIG, och för att göra det ännu bättre krävs att vi finner rätt man eller kvinna till den uppgift de passar bäst för.

Det är min uppgift att hitta dessa människor till Vetlanda så vi kan bygga det trygga samhälle där vi alla kan växa och känna framtidstro.

Alla människor har en gåva, det gäller bara att finna och ta vara på den “ Pär-Olof Högstedt

Mina idéer hittar ni på min hemsida www.reinfeldt.org.
Där kan ni också ge mig era synpunkter på hur Vetlanda kan bli ännu bättre.

X ;a Lars-Olof Reinfeldt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home